מכירה עסק, Šabac, Šabac, סרביה, Svileuva

מכירה - Cod. 43321

  • טיפולוגיה: עסק
  • אזור: 300 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: Prizemlje

הצעה בלעדית! אני מוכר מתחם בניינים בעיירה Svileuva, שנבנה בפונקציה הבסיסית של כפר אתנו, עם שטח אדמה של 3 הקטרים, רק 3 ק"מ מקוצליבה והכביש הראשי ולייבו-שבאק. בסמוך למתחם, במרחק של 200 מטר, עובר כביש האספלט L-1 המייצג חיבור תנועה חוצה בין הכביש המהיר Valjevo-Šabac לכביש המהיר Ub-Šabac, אליו הוא מחובר ישירות בכביש גישה. בבעלות תאורה ציבורית, עם שורה דקורטיבית של עצים ירוקי עד משני הצדדים. המרחק של המתחם מבלגרד הוא כ-70 ק"מ, מנובי סאד 100 ק"מ ומואלייבו וסאבאץ' 30 ק"מ כל אחד. מיקומו הגיאוגרפי של המתחם הוא במקום הנחשב לאתר בריאות אקלימי בשל מספר שעות השמש השנתי הגבוה, המפגש בין זרמי אקלים שונים, האקלים המתון והנעים ותכולת האוזון הגבוהה באוויר. קרבתו של נחל תמנבה מוסיפה עוד יותר לאטרקטיביות של המקום עצמו.

המתחם מייצג יחידה מרחבית ייחודית, המורכבת מבניין ראשי במיקום מרכזי, ארבעה בנייני מגורים נפרדים הפזורים במרחב ובניין נפרד המשמש לייבוש, אפיית בשר ולחם והכנת מזון בדרכים סרבית מסורתית. בבניין הראשי סוויטה גדולה נוספת, אולם מרכזי, מתקנים סניטריים, מרפסת קיץ גדולה ומקורה, מטבח, מקום לחדרי קירור, מחסנים וחדר דוודים. לכל אחד מבתי הדירות חדר רחצה מרווח ומרפסת קיץ מקורה. השטח הכולל של החפצים הבנויים הוא כ-300 מ"ר. כל המבנים מצוידים בתשתיות ומחוברים בנתיבי תקשורת פנימיים, הבנויים בשילוב של אבן טבעית ובטון. שילוב זה יצר מזרקה, מזרקה מרכזית ורמת קיץ מרכזית בצל עצי טיליה בני מאתיים שנה. אטרקציה מיוחדת היא הבאר החפורה, המאופיינת במים באיכות יוצאת דופן וביכולת גדולה.

המצב הנוכחי של עבודות הבנייה של מתקנים לתיירות משפחתית וקבוצתית מאורגנת, בהתאם לרצונות ולרעיונות האישיים של הרוכש הפוטנציאלי, מאפשר התאמה קלה של המתחם לייעודו העיקרי או הפיכתו ל:

קייטנת ספורט ופנאי עם הקמת מתקני ספורט ופנאי (בריכות שחייה, מגרשי ספורט)
קייטנות רב תכליתיות (בתי ספר בטבע, קייטנות חינוך, ארגון חגיגות משפחתיות וקבוצתיות, ארגון ימי עיון ותיירות קונגרס, תיירות ציד)
מרכז מגורים, טיפול וסיוע לקשישים וכו'.

גם בהתחשב בשטח הקרקע הפנוי, קיימת אפשרות לחובבי ספורט טבע ורכיבה להסב את המתקן לחווה אישית עם אורווה לרכיבה, בית ספר לרכיבה או דומה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB