מכירה חמישה חדרי שינה ומעלה, Beograd, Belgrade, סרביה, Dragoslava Srejovica

מכירה - Cod. 28535

  • טיפולוגיה: חמישה חדרי שינה ומעלה
  • אזור: 580 m²
  • חדרים: 17
  • רצפה: 4
  • תנאי בנייה: Sufficient

ממוקם על ראש גבעה בבלגרד אזור 1, זהו בית ענק עם פוטנציאל עצום, בין אם למגורים ו / או מסחריים. הבית הראשי סודר על פני 4 קומות, עם קומת קרקע גדולה תחתונה משתרעת על פני כמעט כל האזור של התכנית של הבית; זה שימש בעבר כבית מלאכה ואז כמו עסק. מעל זה הוא סלון של 40 + M2, מטבח, וחדר אמבטיה; מעל 4 חדרי שינה גדולים, אחסון, חדר כביסה, וחדר אמבטיה. יש עליית גג מפותחת גדולה עם מרווח גבוה מאוד (מעל 4metres אל הרכס של הגג) אשר ימיר לדירה בסגנון לופט מעולה. לאורך כל הדרך, יש מרפסות גדולות לכל החדרים הגדולים בכל הרמות.

המחצית השנייה של הבית - אשר הגיע על ידי כניסה מרחוב נפרדת - מסודרת כמו 3 דירות עצמאיות (2 חדרים / 3 חדרים / 4 חדרים) מתאימות לקנייה. בבית יש גינה קסומה ופרטית מאוד בכל רחבי הבית עם עצי בוגרי ורדים מטפסים, ו סככה גדולה.

הבית מוגש על ידי כל קווי האוטובוסים המהותיים במרכז בלגרד, למרות שזה אפשרי ללכת למרכז העיר בתוך פחות מחצי שעה. הבית כבר כיבוש מתמשך במשך 40 שנים, ולכן יש צורך המודרניזציה ברחבי; המבנה, גג, ועיצוב הפנים הם אולם כולם במצב מוצק. זוהי הזדמנות נפלאה הן כדי ליצור בית המשפחה פנטסטי סמוך למרכז העיר, וכדי לפתח הכנסה או משימוש למגורים או לעסקים בחלקים אחרים של הנכס.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB