מכירה בית טורי, Bukovac, Novi Sad, סרביה, 22 Augusta

מכירה - Cod. 31278

  • טיפולוגיה: בית טורי
  • אזור: 220 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 3

אנחנו מוכרים בית המשפחה היפה ומרווח שלנו Bukovac, במרחק של כ- 15 דקות הליכת נובי סאד, סרביה ב. הבית בן שלוש הקומות ומציע נוף ישיר מעל הגגות והשדות אל גור הפרק הלאומי Fruska. Bukovac הוא פרבר ליד-טבעי של נובי סאד עם אפשרויות קניות, בית ספר יסודי, גן ילדים ומרכז רפואי. האוטובוס הציבורי עוצר במרחק 5 דקות.
גרם המדרגות, בכניסה לקומה הראשונה שופצו מבט עץ לאחרונה באריחים יפים. חדר בקומת הקרקע משמש כחדר מרתף וכביסה. הסלון / המטבח, חדר אמבטיה עם אמבטיה וחדר שינה ומרפסת פנורמית גישה למרפסת הממוקמת בקומה הראשונה. מהמרפסת או בסלון בקומה הראשונה תוכל ליהנות מהשקיעה הנפלאה על וויבודינה. על למינציה הקומה העליונה מונח ויש לו 3.5 חדרים ומרפסת קטנה. החלל שמתחת לגג נפתח עם גלריה מודרנית ומאובזר עם חלונות גג Velux איכות.
מחומם בחורף עם חימום גז מרכזי, השכבה השנייה יש גם תנור רעפים, אשר מחמם את הרצפה כולה בקלות.
ממרפסת מקורה המשקיפה על עצי הגן ופירות אורגניים של המלון עצמו היום עם בני משפחה וחברים יכולים ליהנות. ברביקיו מאבן (אנחנו גם להשתמש בו עבור עישון) זמין גם.
יש חניה פרטית לשתי מכוניות מחוץ למלון.
המטבח בקומה הראשונה הוא מאובזר עם מקרר, כיריים גז כיריים, ומדיח כלים חדשים במחיר של הבית כלולים. טלוויזיה בכבלים ו- H-DSL / טלפון זמינים.
מאז נגישות מסיבות מקצועיות הן מוגבלות, אנא פנה אלינו אם אתם מעוניינים ו / או שאלות באמצעות דואר אלקטרוני עם מספר הטלפון שלך. אנו קוראים לך בחזרה בהקדם האפשרי. התאריך המהלך, הוא סחיר, אך לא לפני אוקטובר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB