מכירה בית חוה, Novi Sad, Vojvodina, סרביה, S. Dimitrijevica

מכירה - Cod. 31743

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 130 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 0

בית Sajkas, 20 דקות מן נובי סאד. גודל המגרש הינו 15 דונם ו 112 m2 (קצת יותר מ 1600 M2). מול ביתו של 130 m2, מזרקה גדולה עם הגשר האי, אשר נטוע דובדבן, Saleta עם ברביקיו Izidane, המהווה את גודל 140x70 ס"מ, מקום בריכת שחיה, מזרקה ולהתחיל את יסודות וקירות של בית אחר בגודל של מטר 12x7 ( נעשה על ידי הפאנל הראשון, כך שניתן יהיה להשתמש בו למטרות אחרות, יסודות וקירות חדשים נבנים על המקום שבו הם היו אובייקטים כבר, כך טיוטה של ​​הנכס אינו משתנה ואינו דורש שינוי של האובייקט התוכנית). בחלק השני של העלילה הוא בוסתן גדול וגינה. רוחב הקרקע הוא 17 מטר ויש לו כניסה נפרדת עבור המכונית. מול עצי הלימון נטוע הבית, ההופכים בגוון נחמד. הקירות עבים מאוד, כך שאין צורך מיזוג אוויר. החצר מלאה בצמחייה, שקט ושלווה. פרחים רבים, פירות (אגוזים, מישמש, חבושים, פטל, אוכמניות, דובדבן, סמבוק, ענבים), ריח של פירות לרחש המים ...
הבית מורכב 3 חדרי שינה גדולים מאוד, 1 קטן בחדר, במטבח הוא נפרד וחדשים, תפורים, האמבטיה היא גדולה ואת מחמם המים ממוקם במזווה, כך אסתטי לא משנה בחדר האמבטיה. ישנן שתי כניסות, מלפנים ומאחור, דרך המטבח. מחצית הבית היא מבנה ישן יותר, חלק שבו יש חדר אחד, חדר אוכל, מטבח, אמבטיה, מסדרון ומחסן נבנה חדש והכל תחת קורת גג אחת. המטבח החדש במלואו.
הנכס רשום, בבעלות 1/1, מים, טלפון, אינטרנט, IPTV. העלויות הן נמוכות מאוד, כי יש עלויות ה- IT כמו בדירות, בידוד תרמי טוב בגלל הקירות העבים. בשלב 3, 4 דקות הליכה מהרחוב הראשי ואוטובוסים. 6 דקות הליכה לגן, לבית הספר, סניף דואר, 3 בתי המרקחת, 4 סופרמרקטים (Idea, פרסי X3, TSV, קוקטייל x2), כמה חנויות קטנות יותר, בוטיקים, 2 קצבים, ארבעה אופים, 4 מספרות, מסעדות, ברים. . . הכל קרוב מאוד. רחובות נוקו, עם תאורת רחוב יפה, מדרכות וספסלים חדשים ושני מגרשי משחקים חדשים לילדים. בניית מרכז מסחרי, תוכנית ופארק מים.
המחיר עשוי להשתנות תלוי אם הבית נמכר יחד עם כל הדברים או לא. רוב החומר הוא לא ישן יותר משלוש שנים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB