מכירה בית, Izbiste, Vrsac, סרביה, Zarka Zrenjanina 77, 26343 Izbiste

מכירה - Cod. 38502

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 3000 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

מקום

העיר הגדולה הקרובה ביותר היא ורסאק (Vrsac), הנמצאת במרחק של 14 ק"מ משם. כדי בלגרד (עם חיבור התעופה ב 2 שעות לגרמניה דרך AirSerbia למשל) הוא כ 90 ק"מ, מול העיר Pancevo, כ 50 ק"מ משם. ב Vrsac אתה מקבל את כל מה שאתה צריך לחיות. אם אתה לא רוצה לעשות בלי תשתית, כאן תוכלו למצוא את כל מה את הלב הרצונות - בדרך כלל העיר. חקלאים וסוחרים רבים מוכרים את הסחורה ואת הסחורה כאן בשווקים ובחנויות בכל יום / שבוע. מי רוצה את הסופרמרקט ו / או חנויות מכל סוג שהוא צריך, ימצא את זה גם כאן. העיירה Vrsac ממוקם מעט מעל על הקרפטים שפג תוקפם, עם ההרים ברקע נחמד מאוד להסתכל. פעילויות ספורט כגון טיולים רגליים, אופני הרים, ג'וגינג, מצנחי רחיפה, מוטוקרוס, הליכה נורדית, רכיבה על אופניים ורבעי טיולים הם כבר פעילויות פנאי פופולריות עבור תושבים ותיירים. אם אתה רוצה לדעת יותר, הודע על עצמך לגבי GoogleEarth ו- Wiki.

שונות
מזג האוויר: מן מרץ / אפריל טמפרטורות לעלות ל 20 מעלות, בקיץ כמה עד 45 מעלות חם, בסוף הקיץ מחזיקה עד סוף ספטמבר עד 30 מעלות, מסוף אוקטובר כבר כפור. החורפים כאן מתון לסירוגין (ינואר בחולצת הטריקו) או קשה ל -20 מעלות והרבה שלג.
הצעה זו הינה אידיאלית עבור 1-3 משפחות עם ילדים. אתה יכול עצמאי עצמאי ויש לו שלום מוחלט שלו, אבל אתה יכול גם ליהנות מהיתרון של חיבור לתשתיות קיימות כדי למצוא אם אתה רוצה וצריך. זה כולל טיפול רפואי, דברים של חיי היומיום ידוע, וכו '... ההצעה כוללת הכל. מתואר: בית, אדמה, Möbilar, סדנה, גינה, וכו '... לראות תמונות ... אם אתה מעוניין פניות אלי דרך PN, סקייפ, Whatsapp, דוא"ל, שיחה, וכו' ... בקר על ידי תור בכל עת בתקופה שבין אפריל לאמצע אוקטובר 2019.
גישה לאינטרנט וטלוויזיה הינם זמינים. בעלי עניין יכולים גם ליצור קשר עם סקייפ, Viber ו Whatsapp בכל עת. ניתן לקבל תמונות נוספות על פי בקשה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB