מכירה בית חוה, Sombor, Subotica, סרביה, Doze Djerdja, Telecka

מכירה - Cod. 29795

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 200 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2900

מכירה ישירה - ללא מתווכים ועמלות! עבור בית יפה למכירה Telečka בין סומבור ו Backa Topola עם מגרש גדול של 29 דונם. הבית בבניין ישן, רשום 1/1, מיד, משטח 200kvm. • בית ניהול עם התקופתיים, תקרות גבוהות. יש בו חדר אמבטיה, 4 חדרי שינה, מטבח, מרפסת מקורה (ganjak) המשמש כחדר אוכל קיץ, חדרי שירות נוספים (סככות, עליית גג, מרתף). בנוסף לבית הראשי באותה החצר יש בית קטן של 50 מ"ר שיכול לשמש בר. בחצר רבה בבטון וגינה גדולה. הבית בנוי ב חלק של המטען, פיסת הלבנים. יש שלושה שלב חשמל, טלוויזיה בכבלים, טלפון, מים אספקת מים כפריים, אפשרות לחימום דלק מוצק (3 אריחים תנורים) וחשמל (2 תנורים). הבית נמצא בכפר שקט מטופח ונקי, ברחוב הראשי עם כביש אספלט, ליד בית הספר היסודי ואת הכנסייה. גן ילדים ומרכז בריאות ב -5 דקות הליכה, חנויות בקרבת מקום, תחנת אוטובוס 7 דקות הליכה. מקום מצויין שקט, בסביבה רב-לאומית, רב-לשוני, בנווה שלום, עדן Pannonian.
הבית ברחוב של הדשא עם עצי אורן כמה. מאחורי הבית היא חצר כלכלית נפרדת (כלומר 1100kvm 5 דונם) וגינה אשר משתרעת על פני 18 דונם (1800kvm).
הנכס ממוקם 180 ק"מ מבלגרד, 90 ק"מ מ- Novi Sad, 24 ק"מ מ- סומבור ו -25 Backa Topola. בשעת עשרה קילומטרים השמורים הטבע של Krivaja אל האגם, 26 קילומטר מן -Zobnatica התיירות המורכב עם האגם, קרוב ברכות Kljajićevo, ספא Junaković Pačir, כמו גם נופים של תכונות יוצאות דופן, המתחמים Karađorđevo ו פאנוניה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB